משלוח חינם בהזמנה מעל 199 ש"ח
משלוחים לכל הארץ

כאשר מגן לטלפון ואומנות מתחברים

הסלולריים שלנו הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום, על זה כולנו מסכימים. ועם הכיסויים הנכונים ניתן להפוך אותם ליצירת אומנות אישית. אצלנו באתר תוכלו לבחור איור ממגוון רחב של איורים מקוריים של דמויות מפורסמות מכל העולם. תוכלו גם לבחור ציור או תמונה שאותם נדפיס על מגן הטלפון שלכם.

כשמדובר במגנים לטלפון אנחנו המומחים. אנחנו נמצאים צעד נוסף לפני כולם, ומביאים את אומנות הפופ ארט בשילוב עם טכנולוגיית הדפסה מיוחדת. כך, שאנחנו מציעים מגוון רחב של כיסויים. שמצוירים בידי אמנים מוכשרים.

יש לנו את היכולת לגרום לכל מגן טלפון להראות הכי יפה ומיוחד. יש לנו צוות מקצועי שמתאים כל ציור לגודל ולפרופיל המכשיר. ובכך אנחנו דואגים גם לאלו שלא מחזיקים אייפון או גלאקסי.

אנחנו מתחייבים להביא ללקוחותינו את הכיסויים מהחומרים הכי איכותיים בשוק. ואנו לא מתפשרים על שום עיצוב, סוג פלאפון, או כל דבר שעלול לאכזב את הלקוח.

ישנן כמה דרכים לרכוש מגנים לסמארטפון ברוקסטארז, או להזמין דרך האתר המאפשר תשלום נוח באשראי או בביט. או דרך חנויות ברחבי הארץ המחזיקות את המוצרים שלנו.

המגנים של רוקסטארז מספקים, הגנה מפני נפילות, הדפסת UV איכותית וסטייל משגע שלא תמצאו בשום מקום אחר. ואלו שלא מצאו את המגן שהם רוצים אצלנו ? יכולים פשוט לשלוח לנו תמונה דרך צ’אט שירות הלקוחות . ואנחנו נתאים אותה לפלאפון שלהם ונדפיס אותה על כיסוי איכותי לסמארטפון.

סוגי טלפונים:

אומנם אנחנו מוכרים לכל דגמי הפלאפון כיסויים אבל כמובן שהקטגוריות הכי נמכרות שלנו צריכות לקבל תשומת לב בכתבה הזאת.

מגן לטלפון אייפון:

אנו מוכרים כיסויים לכל האייפונים מהכי ישן אייפון 3 ועד אייפון 15 פרו מקס המגן מגיע עם העיצובים המיוחדים שלנו מבלי להרוס את צורת האייפון המדהימה. אפל היא חברה מעולה שמשקיעה המון זמן וכסף בעיצובים שלה. ולכן לא מומלץ לשנות את צורת המכשיר אלא רק לצרף לו מגן שמותאם למידות שלו.

כיסוי לטלפון סמסונג:

– לצערנו יש לסמסונג המון סוגי פלאפונים ולכל אחד דגמים רבים. ולכן חלקם לא נמצאים אצלנו באתר, אך כמובן שאנחנו מוכרים אותם. כל מה שצריך לעשות אם לא מצאת את הכיסוי שרצית באתר הוא לשלוח לנו הודעה לצ’אט שירות הלקוחות.

אז, הגיע הזמן לשדרג את עצמכם ולתת לטלפון החכם שלכם להתלבש בסטייל של “רוקסטארז”.

שתף עם חברים

חיפוש באתר
דילוג לתוכן